woensdag 5 november 2014

Review: 2x HEMA nagellak

Sinds het eind vorige week weer een beetje zomer was, kwam ik helemaal in de zomerse sferen. Ik heb lekker buiten gezeten, beetje bruin geworden... Heerlijk genieten. Zaterdag was bijvoorbeeld zo'n typische dag waaraan je kunt merken dat het zomer wordt. Helaas duurt het nog een maand of 7 voordat de temperaturen weer aangenaam zullen worden. Mijn nagels waren helaas al in winterstemming, dus daar moest gauw verandering in komen. Deze twee lakjes van HEMA heb ik voor mijn verjaardag gekregen en heb ik gauw op mijn nagels gesmeerd!
 
 

Deze twee nagellakken van HEMA zijn heerlijk pastel. Ideaal voor een nazomerdag. De blauwe kleur is haast wit en de gele variant heeft een lichte shimmer. Beide kleuren zou ik het hele jaar door kunnen dragen.
 

 
De blauwe variant heeft het nummer 442 en de gele nummer 443. Beide potjes bevatten 11 ml. Ze kosten € 2,50 per stuk.
 
Nummer 442 (blauw) dekt het mooiste in drie laagjes. Toen ik na twee laagjes al foto's ging maken had ik alleen niet door dat mijn nagels eigenlijk nog wel een extra laagje kon gebruiken... Een mooie kleur is het wel. In het ene licht is het wit en in ander licht zie je heel duidelijk dat het blauw is.
 


 
Zelfde geld voor 443 (geel). Deze is ook het mooiste met drie laagjes. De shimmer zie je niet heel duidelijk terug gelukkig.
 


 
Beide kleuren dekken dus het beste met drie laagjes. De nagellak lakt prettig en houd het zo'n 2 dagen chipvrij uit op mijn nagels. Op sommige vingers blijft hij zelfs een dag of 4 goed zitten. Dit zijn dan wel de wat kortere nagels die niet echt om kunnen buigen.
 
 
 
Ik ben erg te spreken over deze kleuren. Ik denk dat ik ze vaak zal pakken en dat jullie ze ook weleens terug gaan zien in een NOTD of een nail-art tutorial.
 
Have a nice day!
 
xx Sanne


Geen opmerkingen:

Een reactie posten