zondag 19 oktober 2014

IT'S MY FUCKING B-DAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eindelijk is het zover mensen: ik ben 16! Whoehoeee!! Al máánden (eigenlijk sinds mijn vorige verjaardag) ben ik bezig met mijn Sweet Sixteen. Ik ben al een jaar bezig met allemaal dingen opschrijven die ik graag wil hebben (en dan nog weet ik uiteindelijk niks te vragen, omdat een MAC lipstick toch een beetje te duur is) en met fantaseren over deze dag.

Ik voel me officieel oud nu. 16 klinkt zoveel ouder dan 15! Als je zegt: "Ik ben 15" dan klink je echt nog als een groot kind zegmaar. Natuurlijk ben je ook nog een kind als je 16 bent, maar het is toch anders.

Afgelopen donderdag had ik mijn Sweet Sixteen voor vriendinnen. Wat was dit leuk zeg! We hebben allemaal oudhollandse spelletjes gedaan, waaronder spijkerpoepen. Eigenlijk wilde ik ook nog koekhappen, maar dat ben ik straal vergeten. Net zoals dat ik straal vergat dat ik ook nog Unicorn Prik (ezeltje prik, maar dan met een eenhoorn) had. Ik had helemaal een unicorn uitgeprint en hem ingekleurt en leuke staartjes gemaakt. Maar ik vergat het gewoon! Zo jammer en stupid van mij.
 
We hebben ook nog Twister gedaan, wat ook super leuk en grappig was. Die dag had ik ook mijn geliefde monchoutaart gemaakt die ik op super schattige Minnie Mouse bordjes serveerde. Ohja, er was ook een dresscode! 'A touch of pink or glitter' Uiteindelijk heeft maar één persoon zich aan de dresscode gehouden. De andere drie waren het straal vergeten. Never mind! Bij binnenkomst kregen ze een kroontje die roze was. Zo waren ze toch nog een beetje in het thema, haha!
 
Morgen doe ik verslag van vandaag. Want als dit online komt is het midden in de nacht en dan weet ik natuurlijk nog niet wat deze dag allemaal brengen gaat. Wat ik wél weet is dat ik gisteravond een spooktocht heb gelopen met Dyonne en dat we daarna naar de afterparty zijn geweest. Om middernacht zou er een lasershow zijn. En om middernacht ben ik jarig! Super toevallig. Dyonne bleef ook bij me slapen vannacht en is er vandaag dus ook bij als ik officieel 16 wordt ;)
 
Een hele fijne dag allemaal!
 
xx Sanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten