vrijdag 5 september 2014

Mini shoplog

Vandaag ben ik even naar het dorp geweest. Althans... Dat was de bedoeling. Ik denk dat ik ruim een uur weg ben geweest. En in dat uur ben ik alleen bij de Kruidvat en HEMA geweest. Alle nieuwe producten van Essence heb ik uitgebreid bewonderd, veel geswatchd en me geirriteerd aan het feit dat er geen prijzen bij de nieuwste limited edition stonden.

Van Essence kocht ik deze lipliner. Ik ben van plan hem te gebruiken als 'lipstick'. Dus niet als echte lipliner. De kleur op zich vond ik namelijk al erg mooi. Dit is kleur nr. 07 - Cute Pink. Hij was € 0,99
 

 
Deze nagellak komt uit de Limited Edition van Essence die momenteel in de winkels ligt. Essence zegt dat deze nagellak veranderd van kleur bij temperatuurverschillen. Dit is nr. 01 - Beauti-Fall Red en kostte me € 1,99.
 
 
Bij de HEMA kocht ik deze lipstick die ronduit verschrikkelijk is. Toen ik hem in de winkel swatchte zag ik al dat er shimmers in zaten. Deze leken alleen niet heel storend. Eenmaal thuis was het echt verschrikkelijk. Je zag heel duidelijk een lelijke glans die heel kinderachtig oogt... Jammer, want de kleur is wel mooi! Dit is nr. 09 van de Moisturising Lipstick lijn. De prijs is € 3,- per stuk.
 

 
Tot slot kocht ik nog dit super gave notitieboekje! De titel vind ik echt geweldig en het is ontzettend handig dat er een 'To Do' blok in zit en een 'Notes' blok. Die dingen heb ik beide nodig! Eindelijk komt er een einde aan talloze, rondslingerende papiertjes waar belangrijke dingen op staan die ik nog moet doen. Dit handige boekje was € 2,95.



 
Vind jij het ook zo'n bummer als een lipstick in de winkel heel mooi is, maar thuis echt verschrikkelijk blijkt te zijn?
 
xx Sanne


1 opmerking:

  1. De lippenstiften van de Hema zijn altijd echt heel goed! :D

    BeantwoordenVerwijderen