maandag 8 september 2014

Let's Get Personal #4

Het lijkt wel alsof ik elke week minimaal één faal actie heb. Afgelopen week was niet sport, maar het vak biologie de pineut. Ik liet namelijk een petrischaaltje voor een onderzoek vallen... Oepss... Daar gaat je onderzoek...
Ik had nog wat geld in een spaarpotje voor de zomervakantie zitten, maar aangezien de zomervakantie voor mij alweer 3-4 weken afgelopen is moest dat geld een ander doel kijken. Er begon een plannetje in mijn hoofd te broeden, namelijk dat geld besteden voor wat reviewmateriaal voor de blog. Ik werd helemaal enthousiast! Dus ik ging het dorp in om even bij de Kruidvat en HEMA te kijken. Na ruim een uur was ik terug. En in dat uur ben ik dus alleen bij de HEMA en Kruidvat geweest. Je hebt inmiddels al in een mini shoplog kunnen zien wat ik toen gekocht heb. Ik vond het weer eens tijd om een nieuwe lipstick te kopen en vond een mooie kleur bij de HEMA. Hij had wel shimmers, maar dat leek op de swatch wel mee te vallen. Eenmaal aangebracht thuis na uitvoerig foto's gemaakt te hebben leek ik wel een clown... Echt verschrikkelijk! Ik heb hem dus ver weg achterin mijn stash gestopt. Weggooien doe ik hem niet, hij komt vast nog weleens van pas.

Ik heb serieus alle lipsticks opengedraaid om te kijken hoe de kleur was.
Die verschilt namelijk nogal eens met het stickertje op de achterkant.

I WANT! - HEMA € 17,50........ #prijzug

En zo ziet mijn arm eruit als ik terug ben van het dorp:


Vorige week kon ik al een avond niet slapen, omdat mijn buurjongen 25 jaar werd en dat moest gevierd worden. Met muziek. Veel muziek. Harde muziek. En een chagrijnige Sanne die niet kon slapen en die de volgende dag gewoon weer fris en fruitig in de les moest zitten. Uiteindelijk heb ik het overleeft dankzij de geweldige uitvinding van oordopjes.

Maar waar ik heen wilde met deze inleiding: gister avond was het weer raak. Afgelopen weekend was het jaarlijkse feest in het dorp. Met een tent met elke avond muziek, kermis en braderie. Om de één of andere reden kon ik 's avonds laat de muziek uit de tent duidelijk horen. Ik heb nog lekker gedanst op 'Can't Hold Us' in mijn kamer en meegezongen met een versnelde versie van 'Het is een Nacht' van Guus Meeuwis. Toen ik moest slapen vond ik de muziek alleen niet meer zo leuk, dus deed ik mijn raam met veel pijn en moeite dicht (ik slaap graag met mijn raam open) en kon toen heerlijk gaan slapen. Wel zit ik nu te bedenken dat ik geloof ik nooit normaal mág slapen. Elke week is er wel iets...

Check deze heerlijk foto's... De bovenste twee zijn het vergrendelscherm en achtergrond van mijn telefoon. Ik hou van dit soort smulplaatjes.






Toen ik toch door mijn foto's aan het kijken was vond ik deze foto van mijn voet op vakantie. Zo heeft hij er ongeveer de hele vakantie uitgezien. Op een van de eerste dagen ben ik namelijk gevallen ofzo tijdens het voetballen op blote voeten op kunstgras en toen kwam er een schaafplek. Telkens als er een korstje op zak ging ik weer in de rivier naar het zwembad en toen was het korstje weer weg. Gelukkig is het inmiddels genezen. :)


Mijn oma en opa gingen afgelopen weekend een weekendje weg. Ze hebben een hondje en die dumpen ze dan altijd bij ons. Vinden wij helemaal niet erg hoor, want ze is echt een schatje. Eigenlijk zou ze gisteren weer opgehaald worden, maar ze bleef onverwacht een nachtje langer! Dat kwam mijn oma en opa wat beter uit namelijk. Gister ochtend had ik nog een uurtje met het hondje gewandeld. Ik liep het rondje wat ik normaal hard loop. Halverwege hebben we even gepauzeerd, omdat het wel erg warm was en we in de volle zon liepen. Het arme beestje heeft de rest van de dag voor pampus gelegen op de koele vloer...

Hier nog een paar mooie quotes die ik op instagram tegen kwam. Ik volg verschillende quote accounts, want ik hou echt van quotes. Soms kom ik hele mooie tegen of quotes die op dat moment heel erg bij mijn stemming passen of wat er op dat moment in mijn leven speelt. Hieronder een kleine selectie van de afgelopen tijd.






Ohja, zaterdag heb ik trouwens ook nog een hele gezellige dag gehad met mijn broertje, tante en nicht. We zijn naar de stad geweest en hebben een voorstelling bezocht. Het was echt een hele leuke dag waar ik met een grote glimlach op terug kijk!

Omdat mijn fiets voor de zoveelste keer is omgeflikkerd op school was mijn bel kapot. Ik wilde een nieuwe. En wel een Assepoester bel. En die heb ik nu en hij is zo ontzettend verschrikkelijk dat hij geweldig is. Ik ben er verliefd op.


Mweeehhh, donderdag heb ik mijn eerste toets! Een SO aardrijkskunde. Twee paragrafen. Moet goedkomen dacht ik zo. Zo heel ingewikkeld is het namelijk niet. Het gaat over rivieren en debiet, piekafvoer, dijken, kommen, vertragingstijd etc. Het was eigenlijk mijn bedoeling om gisteren te beginnen met leren. Maar uiteindelijk had ik daar totaal geen zin meer in (eigenlijk heb ik sowieso nooit zin om te leren) en begon ik vandaag pas.

Om dat 'depressieve' vooruitzicht van mijn eerste SO te compenseren ben ik morgen lekker een dagje vrij. De docenten hebben namelijk een studiedag, dus ik kan heeeeeeerlijk uitslapen. Ik kijk er al lang naar uit. Haha! Omdat ik morgen dus zeeën van tijd heb kan ik mooi wat artikelen tikken. Ook ga ik 's middags met mijn beste vriendin spelletjes spelen bij mijn oma. Heb ik zin in! :)

xx Sanne


1 opmerking: