woensdag 20 augustus 2014

Review: Catrice Metallure lipstick CO3 - Alluring Red

Sinds ongeveer een week zijn alle Kruidvat filialen voorzien van de meest prachtige Limited Edition (LE) van Catrice allertijden: Metallure. De verpakkingen zijn om van te smullen net zoals de inhoud ervan. Zodra ik op internet vernomen had dat de LE in de winkels zou liggen sprintte ik naar mijn Kruidvat toe. En jawel, ook bij mijn Kruidvat lag deze prachtige collectie er al. Ik nam een lipstick mee die ik vandaag voor jullie review.
 
 
De enige reden waarom ik deze lipstick kocht is de huls. Hij is zó mooi! Rosé goud met witte verf spetters erop. Echt heel mooi vormgegeven. Deze lipstick ziet er ontzettend luxe uit en heeft een ereplekje in mijn kamer gekregen.
 
 
Over de huls ben ik dus zeer te spreken, maar in de winkel vond ik de kleuren eigenlijk niet heel boeiend. Bruin, roze en rood waren de verkrijgbare kleuren. Op zich niet verkeerd, maar niet spectaculair of iets dergelijks. In eerste instantie wilde ik gaan voor de roze variant, totdat ik erachter kwam dat ik de ondertoon ietwat koel vond en dat staat mij niet. Ik ga liever voor warme kleuren. De bruine tint viel sowieso al af dus bleef de lichtelijk donderrode kleur over. Ik nam 'CO3 - Alluring Red' mee en ben er uiteindelijk mega blij mee!
 
 
De kleur is dus donkerrood. Niet heel donkerrood, maar het is wel donkerder dan een 'normale' rode lipstick. Het is een vrij sjieke kleur, dus ideaal voor een diner of plechtige gelegenheid. Desalniettemin is hij ook prima overdag te dragen.
 
De kleur is in het echt iets donkerder.

 
Het aanbrengen van deze lipstick gaat heel prettig. Hij is lekker romig en glijd dus soepel over je lippen heen. Ook is de pigmentatie helemaal geweldig. Sowieso zijn de lipsticks van Catrice meestal wel goed gepigmenteerd.
 
Aaaahh, de combinatie van de rosé gouden huls met de rode kleur!
 
 
Hij blijft ongeveer drie uur op je lippen zitten. Als je wat eet of drinkt gaat er natuurlijk wel wat lipstick van je lippen af, maar de kleur zie je nog steeds heel goed zitten. Ook trekt de kleur iets in je lippen, waardoor je lippen nog voorzien zijn van een subtiel tintje als de lipstick helemaal verdwenen is.
 
 
Ik ben ontzettend enthousiast over deze lipstick! Al een aantal keer heb ik hem buiten de deur gedragen. Het is een gewaagde kleur, dat klopt, maar hij is té mooi om niet in het alledaagse leven te dragen.
 
 
Wil jij deze lipstick (of een ander product uit de 'Metallure' lijn) ook hebben? Ga dan zo snel mogelijk naar jou Kruidvat of Trekpleister. Dit is namelijk een Limited Edition en als de producten op zijn, dan zijn ze dus echt op...
 
 
 
Draag jij weleens rode lipstick?
Laat het achter bij de comments!
 
 
 
 

Hope you enjoyed!
 
xx Sanne

2 opmerkingen: