woensdag 27 augustus 2014

NOTD: Pineapple

Witte nagellak: ik vond het maar niks. Totdat Mascha van Beautygloss laatst een nail-art maakte met voornamelijk witte nagels. Het stond zo leuk, fris en zomers! Ik besloot de nail-art na te maken en deel deze vandaag met jullie.
 
Het idee van de hele nail-art is vrij eenvoudig. Alle nagels zijn wit op slechts één nagel na. Daar staat een ananas op. De volgende lakjes heb ik gebruikt voor deze nail-art:
 

 Maybelinne Color Show 749 - ELECTRIC YELLOW.
 
 Claire's witte nagellak - geen nummer
 
 Essence 54 - TRUST IN FASHION (niet meer te koop)
 
 Essence Nude Glam 05 - Café Olé (niet meer te koop)
 
 Essence Gel Look Topcoat 
 
Ook heb ik nog een smal nail-art penseeltje en een dottingtool gebruikt. De dottingtool heb ik gebruikt om het gele gedeelte van de ananas mee te maken. Met het penseeltje heb ik de blaadjes en de streepjes op de ananas gemaakt.
 


Je hebt dus helemaal niet zo heel veel nodig voor een mooie nail-art. Deze nail-art kost wel een beetje tijd, omdat alles heel precies moet. Mijn linkerhand ziet er een stuk minder charmant uit als deze, haha!
 
Nu ik een keer witte nagellak gedragen heb weet ik zeker dat ik dit vaker zal gaan dragen. Al mijn vooroordelen heb ik aan de kant geschoven. I like white nailpolish!
 
 
Wat vinden jullie van witte nagellak?
Laat het achter in de comments!!
 
 
 
Hope you enjoyed!
 
xx Sanne

1 opmerking: