zaterdag 26 juli 2014

Travel essentials

Hey,
 
bijna heel Nederland heeft nu vakantie. Sommige zijn al op vakantie en anderen (like me) moeten nog gaan. Er zijn een aantal essentiële dingen die áltijd meegaan op vakantie. In dit artikel lees je welke.

 
Voor het gemak heb ik het opgedeeld in drie categorieën: beauty, verzorging, kleding en overig.
 
 
Beauty
 
- mascara
- wenkbrauwgel
- gezichtspoeder
- blush
- pincet
- kwasten

Mascara is natuurlijk een echte must. Het liefst nog waterproof ook. Zelf draag ik dat eigenlijk nooit, omdat het lastig te verwijderen is, maar voor in het zwembad is het heel handig. Ook moeten mijn wenkbrauwen natuurlijk op zijn plek blijven zitten. Net zoals dat mijn gezicht niet mag gaan glimmen. Voor wat extra kleur blush en extra tools als een pincet en kwasten mogen ook niet ontbreken.

 
 
Verzorging
 
- zonnebrandcrème
- aftersun
- antimuggenspul
- insectenbeet crème
- dagcrème
- bodylotion of bodybutter
- lipbutter voor 's avonds
- handcrème
- tandenborstel en tandpasta
- haarborstel
- droogshampoo

Dit zijn echt hele standaard dingen. Zonnebrandcrème is een ding wat ik écht niet mag vergeten. Ik heb al een extra fles gekocht voor de zekerheid. Om mijn bruine kleurtje langer vast te houden is aftersun ook een must. Dit neemt de warmte weg uit je huid. Standaard dingen als mondhygiëne en douchegel en shampoo zijn ook belangrijk.
 

 
Kleding
 
- BIKINI
- jurkje(s)
- shortjes
- topjes
- shirtjes
- slippers
- sandaaltjes

De bikini is wel het belangrijkste van de kleding items die ik mee ga nemen. Aan één bikini heeft een vrouw natuurlijk niet genoeg, daarom gaan er 2 à 3 mee. Ik moet nog even kijken welke. Shortjes, topjes en hemdjes zijn natuurlijk leuk om er zomers uit te zien. En slippers of sandaaltjes maken het af.

Hoe geweldig zijn deze slippers?

 
Overig

- ZONNEBRIL
- tijdschriften
- een boek

Sunglasses, oh yeah. Waarschijnlijk neem ik er een stuk of 3 mee. Ik moet natuurlijk wel kunnen afwisselen. Want een roze zonnebril staat niet bij een blauw-groen shirtje bij wijze van spreken. Leesvoer is ook altijd meer dan welkom. Ik heb de Girlz! van vorige maand expres niet gelezen. Ook heb ik de Girlz! Extra en het boek 'The Fault In Our Stars'. Daar wil ik trouwens nog een review over schrijven als ik de film die op 10 juli uitkomt ook gezien hebt. Een beetje vergelijken of het boek en de film overeenkomen.


Dit valt toch nog best mee? Toen ik aan dit artikel begon, dacht ik echt: "Dit gaat een mega lang artikel worden...". Maar eenmaal bezig viel het eigenlijk best wel mee. Dit zijn de cruciale dingen die absolúút niet mogen ontbreken. Ik ben vast en zeker een aantal dingen vergeten, maar dit is toch wel het grootste deel.

Hopelijk hebben jullie wat aan dit artikel gehad. Zelf ga ik dit lijstje zeker gebruiken. Dit is trouwens slechts een kleine selectie. Er gaat natuurlijk nog véél meer mee. Haha
 
 
Wat zijn jou 'travel essentials'?
Laat het achter in de comments! Ik ben benieuwd.
 

 
xxx Sanne
 
ps. Dit artikel is naar het idee van lieve vriendin Dyonne :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten