woensdag 30 juli 2014

Fav's juli 2014

Hey,
 
menig beautyblogger deelt maandelijks haar (of zijn) favorieten van die maand. Het leek mij best leuk om ook eens na te gaan welke producten ik de laatste tijd nou écht vaak gebruikt heb. Zo kom je achter dingen die zo vanzelfsprekend zijn geworden, dat ze eigenlijk niet meer opvallen. Ik ben mijn stash in gedoken en ben erachter gekomen dat ik bepaalde producten toch wel erg regelmatig pak. In dit artikel laat ik je zien welke dat zijn!
 



Nu het zonnetje weer volop te zien is wil je je natuurlijk goed beschermen. Deze zonnebrandcrème van Kruidvat beschermd je huid goed tegen zowel UVA als UVB stralen. Ook ondersteund deze crème het natuurlijke bruiningsproces van de huid. Twee vliegen in één klap!
 


Na een heerlijk dagje in de zon gelegen te hebben kun je ervoor kiezen om aftersun aan te brengen of een voedende bodylotion. Ik heb vaak deze Moringa body sorbet van The Body Shop gebruikt. Heerlijk! natuurlijk heb ik ook veel aftersun gebruikt.
 
 
Om mijn huidje goed te reinigen en tegelijk mijn make-up te verwijderen heb ik deze NIVEA 3-in-1 sensitive micellair water gebruikt. Dit scheelde mij weer een aparte make-up remover meenemen! Extra ruimte in mijn koffer voor andere dingetjes dus!
 


Voor mijn haar heb ik deze 'Get The Volume Föhnspray' van Andrélon veel gebruikt. Je sprayt het zo 'hup hup' in je haar, hoofd op de kop en föhnen maar! Gaat veel sneller dan overal mousse aanbrengen.
 

 
De NIVEA dry comfort plus deo stick heb ik vaak gepakt om mijn okseltjes lekker te laten ruiken en een beetje droog te houden. Sinds een paar maanden gebruik ik stick deo's en ik ben fan! Het werkt veel beter dan sprays. Daar zweet ik namelijk vrij snel doorheen.

 
 
De laatste tijd begon mijn voorhoofd steeds meer te glimmen. Geen poeder wat er tegenop kon! Toen ik her en der ging rondspeuren kwam ik al gauw op een face base uit. Die van Essence kwam vaak goed uit de test. Ik kocht hem en ben fan! Ik heb zelfs geen poeder meer nodig. Alleen deze basis is al voldoende. Ideaal!

 
En ofcourse, met dit heerlijke weer is een knallende lipstick een echte must! 320 - Kiss Kiss Hibiscus van Catrice was de gelukkige de laatste tijd. Een heerlijke, knalroze kleur voor de zomer! Ik heb hem erg vaak met veel plezier gedragen.
 
 
Zo, dit waren ze alweer! Viel best mee toch? Als jullie dit soort artikelen leuk vinden, laat het dan achter in de comments. Wie weet verschijnen er in de toekomst meer Fav's van de maand!
 
 
Have a nice summerday!
 
xx Sanne



Geen opmerkingen:

Een reactie posten