woensdag 7 mei 2014

Goodiebag Beautygloss Party 2014

Hey,
 
zaterdag was de jaarlijkse Beautygloss Party! Dit jaar was het eerste jaar dat ik erbij was. Hier en hier kun je al het een en ander lezen over hoe ik het gehad heb. Aan de titel heb je vast al kunnen zien dat ik vandaag de goodiebag ga unboxen!
 

Zoals bij elk groot event krijg je op het einde een goed gevulde goodiebag. Ook bij de Beautygloss Party! Hieronder zie je in foto's wat er allemaal in zit.
 
 Oehh, dat ziet er al goed uit!

 Een Grazia van april
 
 een dr. Van Der  Hoog maskertje in Passionate Pearl. Sorry voor de iet wat onscherpe foto...

 Een 100% drankje (héél lekker!), She Energy Drink en een OnePiece armbandje.

 Kruidvat Solait Protect & Tan SPF30 sunspray. Heel handig! Deze zonnebrand zorgt er ook nog eens voor dat je sneller bruin wordt! Ben benieuwd of dat ook echt zo is.
 
Ook iets van Andrélon kon natuurlijk niet aan de goodiebag ontbreken. Dit is de Make it shine spray uit de Pink Collection. Deze heb ik al eens eerder gehad, maar vond hem niet heel fijn. De Pink Collection is trouwens uitgebreid met nieuwe producten! Volgende week zie je daar een review van.

Tot slot natúúrlijk nog wat make-up! Een Catrice Smoothing Lippolish in de kleur 040 - Let's Red Loud, een BE Creative nagellak in de kleur 022. En een Essence effect nail polish in 03 - glitz en glam.
 
Wat een leuke goodiebag! Bijna alles vind ik wel leuk! Ik kan zéker een tijdje vooruit met al deze producten. Ook met alles wat ik gekocht heb kan ik een flinke tijd vooruit. Zaterdag zien jullie wat ik allemaal gekocht heb!
 
Hope you enjoyed!
 
xxx Sanne



1 opmerking: