zaterdag 10 mei 2014

Geshopte spullen bij de Beautygloss Party 2014

Hey,


zoals beloofd heb ik een artikel voor jullie waarin ik alles laat zien wat ik vorige week zaterdag gekocht heb op de Beautygloss Party 2014. Zet je alvast schrap voor heel veel leuke en mooie foto's van al mij nieuwe spulletjes!


Hieronder zie je alle spullen die ik gekocht heb. Over een groot deel van de spullen komen nog reviews!
 

Drie producten van Andrélon. Een Get The Volume Mousse, Get The Volume Föhnspray (nieuw!) en een Go For The Texture Beach Spray (nieuw!). Het meest benieuwd ben ik naar de Föhnspray en de Beachspray.
 
Alle producten bij de stand van Andrélon waren € 3,-. Normaal liggen de prijzen rond de € 5,-


Natuurlijk heb ik ook Mascha's boek! En ik was een van de 500 gelukkigen die hem gesigneerd kreeg! :) Hij kostte € 14,95. 


Bij Dr. van der Hoog waren álle maskers 4 voor € 5,-. Ik kocht er gelijk 8! Een aantal zijn cadeautjes. 

 
Ook alle reinigingsproducten waren € 5,-. Ik kocht deze Face Wash. 


Bij The Body Shop kocht ik een Body Sorbet in de geur 'Moringa'. Hij ruikt heerlijk! Ook kocht ik twee Hair Chalks. Een roze en een blauwe. Samen voor € 5,-. Normaal kosten ze € 7,- per stuk. Super goedkoop dus!


AHAVA had 3 mini's voor € 10,-. Ik kocht een bodylotion, masker en dagcrème. Ben erg benieuwd of het wat is!


Als je INGLOT in de winkel koopt is het vrij prijzig. Op de party waren sommige producten heel erg budget! Ik kocht deze mooie, fel rode nagellak in de kleur 805 voor slechts € 3,-

 
Iets wat ik heel graag wilde was een Freedom System Palet van INGLOT. Ik wist dat je dit op de party kon samenstellen. Dit is het palet wat ik heb gemaakt! Ik ben er echt super blij mee. Ik wilde graag een palet wat je zó mee kon nemen en dat je alleen dat palet nodig had. Dus niet tig duizend verschillende kleuren. Aan dit palet heb ik genoeg om een simpele look te creëren. Bij de stand van INGLOT werd je heel goed geholpen en goed geadviseerd. Dit palet kostte € 25,- en normaal geloof ik € 38,-. Koopje dus!
 

Tot slot kocht in nog een Prettybox. Prettybox heeft Glossybox sinds kort overgenomen. Als kennismaking kon je een box voor € 7,50 kopen. Wat de inhoud is lees je binnenkort op mijn site!
 
Zo, dit was alles wat ik gekocht heb. Best wat! Het meest blij ben ik toch wel met mijn INGLOT Freedom System Palet. Hij is zo mooi!
 
Have a nice day!
 
xxx Sanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten