maandag 5 mei 2014

Beautygloss Party 2014!

Hey,
 
afgelopen woensdag schreef ik al een artikel over dat ik naar de Beautygloss Party 2014 ga. Afgelopen zaterdag wat het dus zover!

Ik heb heel veel bloggers ontmoet die ook aanwezig waren. Ofcourse ben ik met ze op de foto geweest. Ook heb ik een praatje met ze gemaakt. Het was super gezellig! Natuurlijk heb ik ook vanalles geshopt en leuke dingen gedaan. Bij Hannah heb ik een huidmeting laten doen. Daar kwam uit dat mijn huid vet- en vochtarm is en dat ik dus een hydraterende crème moet gebruiken. Heel fijn dat ik dat nu weet!

Bij Lush heb ik een héérlijke handmassage gehad. Je kon zelf een massagebar uitkiezen waarmee je gemasseerd werd. Na afloop werden je nagelriemen nog lekker ingesmeerd met Lemonny Flutter.

Ik had graag een workshop van INGLOT willen volgen, maar die zat helaas vol...

De hele dag heb ik gefilmd. Gister heb ik alles bewerkt en geüpload. Alleen het uploaden gaat niet goed bij mij. Het geluid hoor je wel, alleen het beeld is helemaal zwart. Heel gek! Ik heb veel verschillende manieren geprobeerd om het te fixen, maar dat werkte allemaal niet... Jullie moeten het dus doen met deze foto's! Als het mij toch lukt om de video goed online te krijgen dan plaats ik hem direct op mijn blog.

Hieronder zien jullie dus een soort verslag in foto's van de dag!


Ik stond redelijk vooraan in de rij. Achter mij zie je dat de rij al best lang word. Om 11:00 stond ik in de rij. Dat was ruim op tijd en ook wel nodig.



Jayh kwam optreden! Hij deed het super leuk en betrok het publiek ook écht bij zijn optreden. I Am Aisha kwam ook nog optreden.


Bij Fogan kon je allemaal leuke beauty dingen kopen voor € 1,- per stuk. Ook merken als Rimmel en Sally Hansen lagen in bakken. Super cheap dus! Ik heb hier niks gekocht.


Entreebandje! Met dit bandje kon je in en uit het gebouw lopen. Dat groene vinkje betekend dat ik mijn consumptiemuntjes opgehaald heb.


 Lekkere cupcake!


The Body Shop was ook aanwezig. De quote 'Sorbets are cheaper than therapy' vind ik heel leuk bedacht!


Roze ballonnen in de vorm van een Eiffeltoren! Hoe leuk!


Overal aan het plafond grote roze en witte ballonnen.


So pretty! Het roze licht zorgt voor een hele leuke en mooie sfeer. Het is alleen niet ideaal voor foto's...


Groot Andrélon podium in het midden van de grote zaal. Er stond een mega lange rij bij. Je kon je haar er namelijk laten doen. 


Mascha verteld het een en ander over de Specsavers Brildrager Van Het Jaar verkiezing. Zij gaat de prijsuitreiking presenteren en is dit jaar zélf Brildrager Van Het Jaar! Super vet voor haar!

 
INGLOT! Ik heb een Freedom System Palet samen gesteld. Review is onderweg!
 

Hahaha! Heel leuk bedacht, een voeten EHBO!

 
Hope you enjoyed!
 
xxx Sanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten