maandag 10 november 2014

Let's Get Personal #13 - Bejaardentehuis

Oh no, de 13e editie. Ongeluk! I hope not. Vandaag deel ik met jullie mijn favoriete liedjes, mijn belevingen van afgelopen week en ik heb de ontdekking van de eeuw voor jullie! Serieus. Bepaalde liefhebbers gaan mij zeer dankbaar zijn voor het delen van dit wereldnieuws.
 
 

Laat ik direct maar beginnen met het wereldnieuws:
 


 
JA, je ziet het goed: BLACK BABYLIPS. OH. MY. GOD. Ik werd gék in de Kruidvat toen ik ze zag vandaag! Voor € 3,99 heb je er eentje in je bezit. Geweldig dit. Serieus. Ik heb geen idee of ze in het vaste assortiment komen, dus als je een zwarte Babylips (ookwel: electric Babylips) wilt: BUY IT. NOW.
 
'Cool Kids' van 'Echosmith' vind ik echt een geweldig liedje. Net zoals 'Blame' van Calvin Harris met nog iemand. Tegenwoordig ga ik al die liedjes ook helemaal uit mijn hoofd leren. Telkens als ik denk: "Hey, dit liedje is leuk!", dan ga ik de lyrics opzoeken en het net zolang oefenen totdat ik hem ken.
 
Spotify wordt echt schijtirritant. Drie hele reclames achter elkaar tussendoor. Misschien moet ik toch maar eens na gaan denken over Premium...
 
Deze foto vind ik echt prachtig. Ik hoop dat ik ook ooit zoiets kan maken.
 

 
Mijn kwasten waren een beetje toe aan verandering. Ik besloot de onderkantjes te verven met nagellak. Zie hier het resultaat! Ik vind het heel fris, zomers en leuk staan.
 
 
In dezelfde blauwe kleur zijn mijn nagels op dit moment.
 
 
Vorige week maandag ben ik ook met mijn maatschappelijke stage begonnen. Ik vind het super leuk! Ik werk in het restaurant van een bejaardentehuis hier in het dorp. Ik neem bestellingen op, serveer het eten, ruim alles af en zorg ervoor dat het restaurant er weer netjes uit ziet. Ook maak ik tussendoor een praatje met de mensen.
 
Toen ik de bestelling opnam bij een getrouwd stel zei de man: "Wat ben je mooooi" en een paar seconden later nog eens. Toen ik het voorafje kwam brengen zei hij het weer en zijn vrouw zei toen: "Hé, dat zei je net ook al!", waarop de man verontwaardigd en licht in de verdediging antwoordde: "Nuuut!" Het was zo hilarisch.
 
Ook wilde ik de lege borden bij twee dames ophalen en ook de twee schoteltjes meenemen. Ze deden direct heel erg beschermend over de schoteltjes, omdat ze ze nog nodig hadden. Hun appelmoes stond namelijk nog op de verwarming. Op te warmen. Juist ja.
 
Op zondag maak ik altijd met mijn broertje de kooi van ons vogeltje Peppie schoon. Ik moest de bakjes en stokjes e.d. dit keer afwassen en ik had Peppie op het aanrecht gezet. Het leek net alsof hij heel graag in het sop wilde springen, dus ik zette hem op mijn hand en liet mijn hand langzaam in het warme water zakken. Hij wilde vluchten, maar ik hield hem tegen. In paniek sprong hij naar een, wat hij dacht, veilige plek: het schuim. Dat plannetje werkte niet helemaal zoals hij bedacht had. Hij zakte helemaal weg en zat helemaal onder het schuim en ik moest hem van mijn moeder, die het hele tafereel live meemaakte, afspoelen. Ik pakte Peppie dus ik een houdgreep en hield zijn lichaam (zijn kopje niet!) onder de kraan. Dat vond ie niet heel geweldig. Daarna was hij echt ontzettend lelijk...
 
 
 
 
Hope you enjoyed en goodnight alvast!
 
xx Sanne
 
 


4 opmerkingen:

  1. Je kwasten zijn leuk geworden :D zeker die glitters :3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha aw arm beest. Appelmoes en warm? Geen goede combi nee..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Peppie was inderdaad wel even heel erg zielig... Maar zodra hij droog was deed hij alsof er nooit wat gebeurd was en waren we weer dikke vriendjes. Gelukkig maar, haha!

      xx Sanne

      Verwijderen