woensdag 18 juni 2014

Unboxing Prettybox 'kennismakings box'

Hey,
 
vandaag wil ik jullie kennis laten maken met iets 'nieuws'. Namelijk de 'Prettybox'. Prettybox heeft Glossybox overgenomen. Op de Beautygloss Party kocht ik deze kennismakings box. Hij is dus al wat gedateerder. Toch ga ik jullie de inhoud laten zien, zodat jullie een beetje een indruk krijgen van wat voor soort producten Prettybox gebruikt. Zelf heb ik één keer de Glossybox Young bestelt. Deze box was speciaal voor de jongere meiden. Heel goed vergelijken kan ik de Prettybox dus niet met de Glossybox.

Wat houd het concept 'Prettybox' nou eigenlijk in? In het artikel over mijn geshopte spullen op de Beautygloss Party kon je het al kort lezen. Je bestelt op www.prettybox.nl een Prettybox. Dit doe je door middel van een abonnement af te sluiten. Deze kun je elke maand opzeggen. De Prettybox krijg je namelijk één keer per maand. Bevalt het je niet? Dan zit je niet vast aan een abonnement van zoveel maanden (tenzij je wél een abonnement voor bijv. 3 maanden afsluit), omdat je het dus maandelijks kunt opzeggen.


In de Prettybox ontvang je ongeveer 5 producten. Dit kunnen fullsize producten zijn, maar ook mini's. De waarde ligt altijd hoger dan de prijs die je ervoor betaalt. Een box kost namelijk € 14,95. Dit is inclusief verzendkosten. Een aardig prijsje als je bedenkt dat de waarde soms op kan lopen tot ruim boven de € 30,-.
 
De Prettybox krijg je thuisgestuurd in een kartonnen doos. Hierin zit je Prettybox. Deze is meestal lief roze van kleur.

Als je dit leuke doosje open maakt zie je nog niet wat de inhoud is. Er zit namelijk vloeipapier in wat weer met een lintje bij elkaar gebonden wordt. Dit geeft zó'n luxe effect!


Je maakt het lintje los, opent het vloeipapier en ziet de inhoud! Allemaal producten mooi neergelegd op blauwe frutsels.


Laten we de producten even stuk voor stuk doornemen. Het eerste wat ik uit de doos haal is het blauwe pak met 'refreshing wipes'. Deze kun je gebruiken als make-up verwijder doekjes.


Dan zie ik iets heel leuks! Namelijk Ciaté! Een bruin en mint blauw lakje. Leuk! De bruine vind ik wat minder, maar die kan ik vast wel voor een nail-art gebruiken. Maar ik ben helemaal fan van de blauwe mini! De bruin is fullsize en de blauwe een mini.


Om in de nagelsferen te blijven gaan we door met L'Oréal. Hiervan zit namelijk een pakje nepnagels van in de Prettybox! Super leuk. Dat zwart met goud vind ik alleen niet zo fantastisch. Maar ik ben wel heel benieuwd naar de werking en of ze lang blijven zitten.


Tot slot zit er een mini lipstick van Bourjois bij in een héle donkere kleur. Wel écht heel mooi. Het is een diep rode kleur. Hij dekt heel goed en staat heel chic. Niet iets wat ik dus naar school zou dragen. Maar naar een feestje kan prima!




Dit was de box alweer! Er zitten leuke producten in. Maar ik ga niet nog eens zo'n box kopen. Zo enthousiast en ik namelijk nou ook weer niet. Wel heb ik een aantal leuke, nieuwe merken ontdekt waar ik nog niks van had. Zoals Bourjois en Ciaté.

Hieronder zie je nog even een overzichtje van de producten en de prijzen in de winkel. De totale waarde van deze box is € 28,75.



Wat vind jij van deze Prettybox?
Laat het achter in de comments!
 


Hope you enjoyed!

xxx Sanne

2 opmerkingen: