vrijdag 30 mei 2014

Update tussendoor

Hey,
 
zoals je waarschijnlijk wel gemerkt hebt heeft mijn site een andere header gekregen! Ookal bestaat mijn site nog maar een aantal weken, ik vond dat hij toe was aan een iets volwassenere uitstraling.
 
 

Het logo heb ik zelf ontworpen met PicMonkey. Dit is een site waarmee je foto's kan bewerken, tekst toe kan voegen, collages kan maken en ga zo maar door. De ideale site voor een beautyblogger dus!
 
Oude header

 
 
Nieuwe header
Helemaal tevreden over het logo ben ik niet. Tenminste, het logo zelf vind ik wel leuk, maar de positie niet. Hij staat namelijk links. Het liefst wil ik hem in het midden, maar dit is mij nog niet gelukt. In de instellingen heb ik nog niet kunnen ontdekken hoe ik dit kan veranderen. Als jij dit wel weet, dan hoor ik het graag! Het zou namelijk een stuk mooier zijn als mijn logo in het midden staat.
 
Ik zou het heel leuk vinden om te horen wat je van mijn nieuwe header vind! Vind je de oude leuker, of deze? Laat het achter in de comments! Als je verder nog tips hebt, dan hoor ik die ook graag.
 
Have a nice day!
 
xxx Sanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten