zaterdag 26 april 2014

NOTD: Koningsdag!

Hey,
 
het is jullie vast niet ontgaan dat het vandaag Koningsdag is! Toen ik net hoorde dat onze Beatrix ging aftreden dacht ik: "Het zal vast heel apart zijn om nu 'Koningsdag' te zeggen in plaats van 'Koninginnedag'. Inmiddels ben ik daar wel redelijk aan gewend. Toch is het nog een beetje apart. Goed, ik dwaal af! Op naar mijn nagels!
 

 
Zoals je waarschijnlijk al wel door had heb ik vandaag een NOTD (Nails Of The Day) voor jullie. Voor de mensen die niet zo heel erg into de beauty zijn: In een NOTD artikel laat je zien hoe je nagels er die dag uit zagen. Dit kan ook met je outfit, make-up etc.
 
 
Omdat het dus Koningsdag is vond ik het wel net zo toepasselijk om met leuke rood-wit-blauw-oranje nagels te paraderen over de braderie. Dat staat toch wat leuker dan nagellakloze nagels.
 
 
Heel veel zin in een ingewikkelde nail-art had ik dit jaar niet. Ik wilde gewoon iets simpels wat toch heel erg Koningsdag-achtig is. Het is heel simpel 'elke nagel een andere kleur' geworden. Toch staat het super leuk!
 
 
Op mijn ring- en wijsvinger zit een oranje lak van de HEMA. Het is nummer 815 en ideaal voor vandaag! Ook voor in de zomer is hij super leuk.
 
 
Mijn duimen zijn gehuld in de práchtige, rode kleur van Bourjois. Het nummer of de naam weet ik niet, want er zat een plasticje omheen wat ik er, heel slim, vanaf gehaald heb... Hij komt in ieder geval uit de collectie van toen Bourjois 150 jaar bestond. Ze hebben toen een reeks mini lakjes uitgebracht. Heel cute!
 
 
Mijn ringvingers zijn wit gelakt met een lakje van Claire's. In dit potje zijn ze inmiddels niet meer te krijgen, maar de formule zal vast wel hetzelfde zijn. Ook van dit lakje weet ik de naam niet, maar dat is niet mijn eigen schuld. Haha! Claire's heeft namelijk geen naam of nummer erop gezet. Héél handig... Not! Dit is wél een héle fijne witte lak die écht gewéldig dekt. Ben je opzoek naar een witte nagellak die perfect dekt? KOOP DEZE! Hij is super cheap en heel fijn.
 
 
Tot slot heb ik mijn pinken gelakt met nummer '129 - the boy next door' van Essence. Dit is een mooie blauwe kleur die redelijk overeen komt met de blauwe kleur van de Nederlandse vlag.
 
 
Vandaag heb ik dus heerlijk met deze nageltjes rondgelopen! En ik laat het zeker nog zitten totdat het er echt niet meer uit ziet. Misschien dat jullie het leuk vinden, maar vorig jaar zagen mijn nagels er zo uit op Koninginnedag. Best leuk, al zeg ik het zelf!

 
Geniet van deze eerste Koningsdag sinds tijden! Eet lekker een oranje tompouce, doe oerhollandse spelletjes op de braderie of ga gewoon iets leuks doen. Spontaan met vriendinnen afspreken of datgene wat je al heel lang wilt doen.
 
Have a nice day!
 
xxx Sanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten