woensdag 24 juni 2015

Ik heb een eigen YouTube kanaal!

Hey leuke mensen,


zoals je in mijn vorige artikel al hebt kunnen lezen had ik serieuze plannen voor een YouTube kanaal. Ik wilde dit samen met een vriendin doen, maar ik besloot uiteindelijk om een eigen kanaal te beginnen. So I did ^^
 
Ik heb het kanaal "S'life" genoemd, wat staat voor "Sanne's Life". Er komen dus allemaal video's op het kanaal met dingen die mij op dat moment bezig houden of waar op dat moment mijn interesse ligt. Erg gevarieerd dus. En zo kun jij mij ook een keertje zien bewegen en horen praten ;)
 
 
xx Sanne
 

2 opmerkingen:

  1. Leuk! "Gefeliciteerd" met je youtube-kanaal :-) XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lang geleden dat hier nog iets gepubliceerd is. Ik hoor graag nog eens van je!

    BeantwoordenVerwijderen