donderdag 30 januari 2014

Welkom op mijn blog!

Heej,

donderdag 30 januari 2014 kan de geschiedenisboeken ingaan als de dag waarop 'Royal Beauty Fairy' de lucht in ging. Tevens de dag waarop ik een wiskunde proefwerk had...

 

Misschien vraag je je af waar de titel van mijn blog vandaag komt. De naam is niet heel gek, maar misschien toch leuk om 'het verhaal achter de naam van mijn blog' even met jullie te delen.
 
Ik zat er al een tijdje aan te denken om weer eens een blog te beginnen. Deze keer eentje waar ik écht wat mee ging doen. In september 2011 heb ik namelijk een blog gemaakt. Een tijdje heb ik regelmatig blogspots gepost, maar na een tijdje had ik er geen zin meer in. Ik zat toen ik de 1e klas.
 
Inmiddels zit ik in 3HAVO en besloot om weer een blog te beginnen. Met Engels moeten we altijd woordjes leren (wie niet eigenlijk?) en soms zitten daar nog best leuke tussen. Zo kwamen de woorden 'fairy', 'royal' en 'beauty' een keer voorbij. De betekenis wist ik natuurlijk al, maar als je aan het nadenken bent voor een titel voor je blog is het erg handig als je er zo nu en dan weer aan herinnerd wordt dat die woorden ook nog bestaan.
 
Vandaag besloot ik achter mijn (roze) laptop te kruipen en een blog aan te maken. Met een paar klikken was hij in de lucht! Aan de lay-out moet ik nog werken, maar dat doe ik als ik er tijd voor heb. Voor voorlopig vind ik hem wel prima! Heel clean en basic. Precies wat ik wilde.
 
Nu ik je zo ongeveer heb uitgelegd waarom mijn blog 'Royal Beauty Fairy' heet. Niet een heel boeiend verhaal eigenlijk. Je vraagt je misschien ook nog wel een dingetje af: "Waar gaat Sanne over schrijven?". Aan de titel is wel duidelijk te zien dat dit een beautyblog is waar er nog honderdduizenden anderen van zijn op het world wide web, maar waar er altijd nog eentje bij kan.
 
Ik ga dus over o.a. beauty schrijven. Als ik een leuke DIY tegenkom zal ik hem delen en zo nu en dan voor de variatie ook een totaal niet-beauty gerelateerd artikel. Dat mag ook wel met talloze beauty reviews!
 
Ik hoop dat jullie mijn artikelen met net zo veel plezier gaan lezen als dat ik ze zal schrijven.
 
xxx Sanne

1 opmerking: